List of Items

11.
Matus, Ruth and Mercado, Jaime and Verni, Jaime (2025) Plan de negocios Sweet & Tasty. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)
[thumbnail of PDF]
Preview
12.
Alvarez Flores, Andrea Franchyeska and Cruz Muñoz, Alejandro David (2024) VECI: Plataforma de servicios para hogares y empresas en Nicaragua. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)
[thumbnail of PDF]
Preview
13.
Morazán Ramos, Cristel Athalia and Gaitan Medrano, Oscar Eduardo (2024) Eficacia de las estrategias de marketing con microinfluencers en Instagram para aumentar el conocimiento de la marca Salsa Lizano en Nicaragua. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)
[thumbnail of PDF]
Preview
14.
González Hernández, Mariana Belén and López López, Yuliana de los Ángeles (2024) Impacto de las reseñas online en la percepción de marca Airbnb en Nicaragua. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)
[thumbnail of PDF]
Preview
15.
Álvarez Marín, Jhonny Javier and Malespín Castillo, Hecyer Eduardo (2025) Impacto de Super Express en el comercio local de la Colonia Centroamérica de Managua, Nicaragua. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)
[thumbnail of PDF]
Preview
16.
Escobar Reyes, Lincoln (2024) Ética y eficiencia. Revista Internacional De Desarrollo Humano Y Sostenibilidad, 1 (2). pp. 75-86. ISSN 3028-4546 (En línea)
[thumbnail of PDF]
Preview
17.
Irías, Atenea Lydiann and Alarcón Téllez, Briseth Nazarena (2025) Efecto del exceso de hashtags en el engagement; percepción de usuarios en Instagram y TikTok. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)
[thumbnail of PDF]
Preview
18.
Morales, Ulises and Urbina, Alexander (2024) Importancia de las respuestas sensorial meridiana autónoma (ASMR) como medio de publicidad a los productos de maquillaje en INSTAGRAM. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)
[thumbnail of PDF]
Preview
19.
Ruiz Bermúdez, Ximena and Molina Urbina, Manuel (2024) QR Code: Analysis in Depth. In: KULAC Research Fair – First Edition, December 3rd, 2024, San Marcos. Keiser University Latin American Campus. (Unpublished)
[thumbnail of PDF]
Preview
20.
Acosta Vásquez, Elisa Lucía and Granizo Gadea, Elisa Francheska and Hawkins Martínez, Alexamari (2024) Mathematical Models for the Analysis of the Creation and Dissemination of Fake News on TikTok, Facebook, and Twitter in the Hispanic Community. In: KULAC Research Fair – First Edition, December 3rd, 2024, San Marcos. Keiser University Latin American Campus. (Unpublished)
[thumbnail of PDF]
Preview

 

 

 

Basic Search

Filter









Academic






Type