Items where Year is 2024

Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: A | E | F | G | J | M | N | R | S
Number of items: 13.

A

Acosta Vásquez, Elisa Lucía and Granizo Gadea, Elisa Francheska and Hawkins Martínez, Alexamari (2024) Mathematical Models for the Analysis of the Creation and Dissemination of Fake News on TikTok, Facebook, and Twitter in the Hispanic Community. In: KULAC Research Fair – First Edition, December 3rd, 2024, San Marcos. Keiser University Latin American Campus. (Unpublished)

Alvarez Flores, Andrea Franchyeska and Cruz Muñoz, Alejandro David (2024) VECI: Plataforma de servicios para hogares y empresas en Nicaragua. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)

E

Escobar Reyes, Lincoln (2024) Ética y eficiencia. Revista Internacional De Desarrollo Humano Y Sostenibilidad, 1 (2). pp. 75-86. ISSN 3028-4546 (En línea)

F

Fernández García, Eduardo (2024) La efectividad de los memes y los hooks visuales en la comunicación moderna. Technical Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)

G

González Hernández, Mariana Belén and López López, Yuliana de los Ángeles (2024) Impacto de las reseñas online en la percepción de marca Airbnb en Nicaragua. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)

J

Jaime Mayorga, Carlos and Canda Soza, Leonel and Mendoza, María José and Malta Herrera, Roberto (2024) Complejo de Piscinas Acqua Viva. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)

M

Martínez, Kenia (2024) Los derechos del consumidor en el contexto electrónico en las promociones de estaciones de servicio en Nicaragua. Technical Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)

Montealegre Gavarrete, María Fernanda and Medina Peña, Martin Osmar and Pérez Mendieta, Bismark Roberto and Rosales Jimenez, Michell Alejandra (2024) Plan de negocios: RIDEPOINT. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)

Morales, Ulises and Urbina, Alexander (2024) Importancia de las respuestas sensorial meridiana autónoma (ASMR) como medio de publicidad a los productos de maquillaje en INSTAGRAM. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)

Morazán Ramos, Cristel Athalia and Gaitan Medrano, Oscar Eduardo (2024) Eficacia de las estrategias de marketing con microinfluencers en Instagram para aumentar el conocimiento de la marca Salsa Lizano en Nicaragua. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)

N

Nájera, Rubén E. and Ordóñez, Johnathan (2024) El fenómeno de la silla vacía en el Sistema de la Integración Centroamericana: El problema de la toma de decisiones en los procesos de integración = The empty chair phenomenon in the Central American Integration System:The problem of decision making in integration processes. Revista Centroamericana de Administración Pública, 2024 (87): 1. pp. 13-32. ISSN 2215-3047

R

Ruiz Bermúdez, Ximena and Molina Urbina, Manuel (2024) QR Code: Analysis in Depth. In: KULAC Research Fair – First Edition, December 3rd, 2024, San Marcos. Keiser University Latin American Campus. (Unpublished)

S

Salazar Recinos, Nelson Joaquin and Caldentey del Pozo, Pedro and Delgado López, María del Carmen (2024) Estimación del impacto de una reducción en las barreras administrativas al comercio intrarregional en la Unión Aduanera Centroamericana a través de un Análisis Insumo – Producto. Other. Keiser University, Universidad; Loyola Andalucía, Managua. (Submitted)

This list was generated on Sat Oct 11 09:19:56 2025 CST.

 

 

 

Basic Search

Filter









Academic






Type