relation: https://kurepository.keiseruniversity.edu.ni/id/eprint/5/ title: Importancia de las respuestas sensorial meridiana autónoma (ASMR) como medio de publicidad a los productos de maquillaje en INSTAGRAM creator: Morales, Ulises creator: Urbina, Alexander subject: Affection. Feeling. Emotion [BF511] subject: Marketing. Distribution of products [HF5410] subject: Advertising [HF5801] subject: Perfumes, cosmetics, and toilet preparations [TP983] description: Este estudio explora los beneficios del uso de ASMR en la decisión de compra, el consumo y el aumento de la autoestima en mujeres de 15 a 45 años. A través de una encuesta, un cuestionario y un análisis de cotizaciones, identifica el comportamiento, la aceptación y la viabilidad para su realización y distribución. ----------------- This study explores the benefits of using ASMR in purchase decision-making, consumption, and boosting self-esteem among women aged 15 to 45. Through a survey, a questionnaire, and a quotation analysis, it identifies the behavior, acceptance, and feasibility of producing and distributing this type of video. publisher: Keiser University date: 2024-04-21 type: Monograph type: NonPeerReviewed format: text language: es rights: cc_by_4 identifier: https://kurepository.keiseruniversity.edu.ni/id/eprint/5/1/KU_MABachSciIMCommunicationsEs0003.pdf identifier: Morales, Ulises and Urbina, Alexander (2024) Importancia de las respuestas sensorial meridiana autónoma (ASMR) como medio de publicidad a los productos de maquillaje en INSTAGRAM. Project Report. Keiser University, Managua. (Unpublished)